Active and inclusive teaching of literacy and communication skills for enhanced employment and sustainable economic growth (IN-COMM GUIDE)
NAZIV PROJEKTA: Active and inclusive teaching of literacy and communication skills for enhanced employment and sustainable economic growth (IN-COMM GUIDE)
FINANCER PROJEKTA / PROGRAM: Erasmus +
KONTAKTNA OSEBA / VODJA: dr. Jasna Potočnik Topler
TRAJANJE: 1. 1. 2022 - 31. 12. 2023
šifra projekta
Vodilni partner
OSTALI partnerJI
WESTSACHSISCHE HOCHSCHULE ZWICKAU (Nemčija)
UNIVERSITA DEGLI STUDI DI UDINE (Italija)
PRIDRUŽENI PARTNER:
Društvo študentov invalidov Slovenije (DŠIS)
sodelujoči raziskovalci
Raziskovalci FT UM:
izr. prof. dr. Jasna Potočnik Topler (koordinatorica in vodja projekta)
doc. dr. Mojca Kompara Lukančič
doc. dr. Vita Petek
asist. dr. Jerneja Šavrič
Administrativno osebje:
Mateja Kuntarič
Maja Zorčič
Hana Kuhar
opis projekta
Dvoletni projekt z naslovom Aktivno in vključujoče poučevanje pismenosti in komunikacijskih veščin za bolj učinkovito zaposlovanje in trajnostni gospodarski razvoj (akronim: IN-COMM GUIDE) bo trajal do konca leta 2023. V njegovem okviru na Fakulteti za turizem (kot koordinator projekta) skupaj s partnerji, ki prihajajo z italijanske univerze v Vidmu, nemške univerze Zwickau in hrvaške univerze v Pulju, razvijamo učne načrte za poučevanje komunikacijskih veščin, pri čemer bo poudarek na inovativnih metodah, različnosti, multikulturnosti in vključevanju izključenih. Posebno pozornost namenjamo znakovnemu jeziku.
projektni rezultati
Razvili smo modula, smernice za učitelje in učna gradiva.
Izdali smo znanstveno monografijo "Active and Inclusive Teaching of Literacy and Communication Skills for Enhanced Employment and Sustainable Economic Growth", ki je izšla pri Univerzitetni založbi Univerze v Mariboru in je za brezplačen prenos dostopna na povezavi:
IN-COMM GUIDE PLAKAT - PRIKAZ REZULTATOV TESTIRANJA POUČEVANJA
Vsa učna gradiva so šla skozi fazo testiranje poučevanja, da bi preverili njihovo učinkovitost in pridobili izboljšave. Ta plakat prikazuje uporabljena raziskovalna vprašanja, metode in rezultate, ki smo jih pridobili med testiranjem.