Skoči do osrednje vsebine

S spajanjem kulturne dediščine in enoturizma do ustvarjanja trajnostne čezmejne destinacije -  InterWine 

NAZIV PROJEKTA: S spajanjem kulturne dediščine in enoturizma do ustvarjanja trajnostne čezmejne destinacije - InterWine

FINANCER PROJEKTA / PROGRAM: Evropski sklad za regionalni razvoj, program Interreg

VLOGA FT UM: Partner

KONTAKTNA OSEBA / VODJA: dr. Anja Mlakar

TRAJANJE: 1. 8. 2024-31. 1. 2027 

STATUS PROJEKTA: V teku 

šifra projekta

 SIHR00295

Vodilni partner 

Turistička zajednica Zagrebačke županije



OSTALI partnerJI 

Grad Velika Gorica 
Općina Pušća 
Obrtničko učilište – ustanova za obrazovanje odraslih  
Zavod za podjetništvo, turizem in mladino Brežice  
Posavski muzej Brežice  
Univerza v Mariboru, Fakulteta za turizem 

sodelujoči raziskovalci  

Raziskovalci FT UM:

Izr. prof. dr. Maja Turnšek
Doc. dr. Anja Mlakar
Asist. Mihaela Franjić



financiranje 

Celotna vrednost projekta: 1.383.080,02 EUR
Odobreni del ESRR sredstev za UM: 154.568,96 EUR
Po2 Project Logo Slovenia Croatia Bilingual

opis projekta

Cilj projekta je krepitev vloge kulture in trajnostnega turizma z razvojem novega skupnega turističnega produkta, ki povezuje kulturno dediščino ter tradicijo vinarstva in vinogradništva. Ta inovativni turistični produkt bo razvit s participativnim pristopom, ki vključuje lokalne skupnosti in ključne deležnike iz Hrvaške in Slovenije. Projekt bo vključeval številne dejavnosti, kot so fokusne skupine in delavnice za opredelitev in razvoj načrta za vzpostavitev skupne destinacije. Nov turistični produkt se bo razvil in predstavil skozi materialne in spletne elemente. Izdelali bodo tudi skupni spominek, itinerarje in turistični vodnik ter intuitivno spletno platformo za promocijo eno-gastronomske ponudbe in kulturne dediščine. Ta celovit pristop bo izboljšal kakovost in privlačnost destinacije ter zagotovil trajnost in odpornost turizma in kulture. Projekt bo vključeval tudi izobraževalne in motivacijske delavnice za ključne deležnike, pilotiranje elementov turističnega produkta ter aktivno promocijo.

PREDNOSTNA NALOGA: P2: Odporna in trajnostna regija 
Specifični cilj: Krepitev vloge kulture in trajnostnega turizma pri gospodarskem razvoju, socialni vključenosti in socialnih inovacij

 



projektni rezultati 

POVEZAVE

Vrni se na vrh strani
chevron-downchevron-up-circle linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram