Skoči do osrednje vsebine
Avatar_F
doc. dr. Jana VIlman
Visokošolska učiteljica

Znanstveni naziv: doktorica znanosti 
Habilitacijski naziv: docentka (turizem)

Zaposlitev izven FT UM: 100X JA, Jana Vilman s.p.


jana.vilman@um.si
Govorilne ure: Po predhodnem dogovoru.

POVEZAVE

COBISS
SICRIS

Znanstveno področje

5.12.02 Oblikovanje (industrijsko, vizualno)
7.02 Interdisciplinarne raziskave



Ključne besede

Trajnostni turizem, doživetja v turizmu, izkušnje v turizmu, destinacijski management, kolektivne blagovne znamke, design management, oblikovanje

Področje raziskovanja

Povezujem koncepte oblikovanja in turizma. Na videz dve popolnoma različni področji imata veliko skupnega. Le kaj bi turizem brez načrtovanja doživetij in izkušenj, ki jih lahko opredelimo in realiziramo preko principov design managementa. Kako interpretirati dediščino v nove sodobne izdelke in storitve in seveda, kako vse skupaj tržiti pod destinacijsko znamko. Uvajam design management razmišljanje v turizem, sodelujem pri vzpostavitvi kolektivnih blagovnih znamk po sistemu Izvorno slovensko, upravljanju destinacije Bohinj ter vodilne destinacije Julijske alpe. Moja raziskovanja so usmerjena v proučevanje vpliva oblikovanja na razvoj lokalnih skupnosti in identiteto turistične destinacije.

Predmeti / pedagoška najava

MAG-01 Oblikovanje turističnih izkušenj
MAG-01 EXPERIENCE DESIGN IN TOURISM
UN-26 Doživetja v turizmu
VS-31 QUALITY IN TOURISM
VS-41 EXPERIENCE DESIGN - CORE ELECTIVE COURSE 1
VS-31 Kakovost v turizmu
VS-41 Oblikovanje doživetij - TEMELJNI IZBIRNI 3

Pristop k poučevanju

Izhajam iz dejstva, da ima vsak posameznik svoja, lastna izhodišča in pogled na svet. Pri poučevanju stremim k povezovanju lastnih izkušenj s primeri iz prakse in jih na razumljiv način povezati s teoretičnimi izhodišči.

zadnje objave 

VILMAN PROJE, Jana, BIZJAK, Matejka. Model for designing affiliated clothes with local identity = Model oblikovanja pripadnostnih oblačil z lokalno identiteto. Tekstilec : glasilo slovenskih tekstilcev. [Tiskana izd.]. 2018, vol. 61, no. 2, str. 82-92, ilustr. ISSN 0351-3386. http://www.tekstilec.si/?p=2355&lang=en, DOI: 10.14502/Tekstilec2018.61.82-92. [COBISS.SI-ID 3506032]

VILMAN PROJE, Jana. Kako do celovite kakovosti lokalne ponudbe, certificirane s kolektivno blagovno znamko : primer destinacije Bohinj = How to achieve the overall quality of the local offer certified by the collective brand? : example of Bohinj destination. V: LEŠNIK ŠTUHEC, Tanja (ur.). Podeželje in razvoj gastronomije v Sloveniji : teritorialne kolektivne blagovne znamke po modelu "Izvorno slovensko" v letu 2020. 1. izd. Maribor: Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba, 2021. Str. 197-217, ilustr. ISBN 978-961-286-430-9. file:///C:/Users/Admin/Downloads/539-Ostalo-1250-1-10-20210309%20(1).pdf. [COBISS.SI-ID 76907011]


VILMAN, Jana, POGAČAR, Kaja. Vključenost arhitekturnih in krajinskih posebnosti lokalnih območij v turistično dejavnost. V LEŠNIK ŠTUHEC, Tanja, PAVLAKOVIČ, Barbara,POZVEK, Nejc (ur.). DMMO kot gonilo povezanega kreativnega razvoja in trženja zelenih destinacij v Sloveniji. 1. izd. Maribor: Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba. 2022.

NAZAJ
Vrni se na vrh strani
chevron-downchevron-up-circle linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram