asist. Tjaša Alegro
Asistentka
Znanstveni / strokovni naziv: magistrica turizma
Habilitacijski naziv: asistentka (turizem)
tjasa.alegro1@um.si
+386 8 205 40 10
Govorilne ure: Po predhodnem dogovoru po e-pošti
Znanstveno področje
7.02 Interdisciplinarne raziskave
Ključne besede
Virtual Reality, Augmented Reality, Technology, Experience Design, Marketing Communication
Področje raziskovanja
Moja področja raziskovanja so osredotočena predvsem na uporabo tehnologije (VR, AR) na področju oblikovanja turističnih izkušenj ter na marketinško komuniciranje, kreativnost. Sodelujem tudi pri raziskovanju na projektih (Turizem 4.0, Best Med).
Predmeti / pedagoška najava
MAG-01 Oblikovanje turističnih izkušenj
MAG-01 EXPERIENCE DESIGN IN TOURISM
VS-01 INTRODUCTION TO TOURISM
UN-01 Teorije turizma
MAG-01 Oblikovanje turističnih izkušenj
UN-01 Teorije turizma
VS-02 CULTURAL HERITAGE IN TOURISM
VS-05 DIGITAL COMMUNICATON IN TOURISM
VS-10 RHETORICS FOR TOURISM WORKERS
VS-01 Osnove turizma
VS-02 Kulturna dediščina v turizmu
VS-05 Digitalno komuniciranje v turizmu
VS-10 Retorika za turistične delavce
UN-30 Marketinške raziskave v turizmu
UN-22 Mediji, popularna kultura in turizem
VS-29 CREATIVITY IN TOURISM PROMOTION
VS-41 EXPERIENCE DESIGN - CORE ELECTIVE COURSE 1
VS-29 Kreativnost v turistični promociji
VS-41 Oblikovanje doživetij - TEMELJNI IZBIRNI 3
MAG-01 EXPERIENCE DESIGN IN TOURISM
VS-01 INTRODUCTION TO TOURISM
UN-01 Teorije turizma
MAG-01 Oblikovanje turističnih izkušenj
UN-01 Teorije turizma
VS-02 CULTURAL HERITAGE IN TOURISM
VS-05 DIGITAL COMMUNICATON IN TOURISM
VS-10 RHETORICS FOR TOURISM WORKERS
VS-01 Osnove turizma
VS-02 Kulturna dediščina v turizmu
VS-05 Digitalno komuniciranje v turizmu
VS-10 Retorika za turistične delavce
UN-30 Marketinške raziskave v turizmu
UN-22 Mediji, popularna kultura in turizem
VS-29 CREATIVITY IN TOURISM PROMOTION
VS-41 EXPERIENCE DESIGN - CORE ELECTIVE COURSE 1
VS-29 Kreativnost v turistični promociji
VS-41 Oblikovanje doživetij - TEMELJNI IZBIRNI 3
Pristop k poučevanju
Tehnike poučevanja se razlikujejo glede na potrebe in vsebino predmeta. Spodbujam študente k aktivnemu sodelovanju na vajah, s sprotnimi nalogami, poslužujem se individualnih srečanj na govorilnih urah, kjer študentom še dodatno svetujem glede njihovih nalog pri vajah. Pri vajah vključujem strokovnjake iz gospodarstva in tako želim študentom približati teorijo tudi skozi praktične primere.
zadnje objave
1. ALEGRO, Tjaša, TURNŠEK, Maja, ŠPINDLER, Tomi, PETEK, Vita. Introducing Amazon Explore : a digital giant’s exploration of the virtual tourism experiences. Journal of tourism futures. 2023, 20 str., graf. prikazi. ISSN 2055-5911. https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?id=84869, DOI: 10.1108/JTF-02-2022-0072. [COBISS.SI-ID 146989059], [SNIP, WoS, Scopus]
kategorija: 1A1 (Z, A'', A', A1/2); uvrstitev: Scopus (d), Scopus, MBP (CAB, DOAJ, ERIHPLUS, ESCI); tip dela še ni verificiran
točke: 28.89, št. avtorjev: 4
2. ALEGRO, Tjaša, TURNŠEK, Maja. Striving to be different but becoming the same : creativity and destination brands promotional videos. Sustainability. 2020, 13, 139, str. 1-16. ISSN 2071-1050. DOI: 10.3390/su13010139. [COBISS.SI-ID 44699907], [JCR, SNIP, WoS do 24. 9. 2023: št. citatov (TC): 7, čistih citatov (CI): 7, čistih citatov na avtorja (CIAu): 3.50, Scopus do 12. 9. 2023: št. citatov (TC): 10, čistih citatov (CI): 10, čistih citatov na avtorja (CIAu): 5.00]
kategorija: 1A1 (Z, A'', A', A1/2); uvrstitev: Scopus (d), SCIE, SSCI, Scopus, MBP (CAB, DOAJ, ERIHPLUS, FSTA, INSPEC, PUBMED); tip dela je verificiral OSICD
točke: 51.02, št. avtorjev: 2
3. TURNŠEK, Maja, ALEGRO, Tjaša. Aktualni trendi v digitalizaciji : izzivi in priložnosti za destinacijski marketing = Current trends in digitalisation : challenges and opportunities for destination marketing. V: LEŠNIK ŠTUHEC, Tanja (ur.), PAVLAKOVIČ, Barbara (ur.), POZVEK, Nejc (ur.). Turistične destinacijske organizacije : gonila povezanega kreativnega zelenega razvoja in trženja. 1. izd. Maribor: Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba, 2023. Str. [225]-244. ISBN 978-961-286-655-6. [COBISS.SI-ID 138808835]
kategorija: 3B (Z); tip dela je verificiral OSICD
točke: 20, št. avtorjev: 2
kategorija: 1A1 (Z, A'', A', A1/2); uvrstitev: Scopus (d), Scopus, MBP (CAB, DOAJ, ERIHPLUS, ESCI); tip dela še ni verificiran
točke: 28.89, št. avtorjev: 4
2. ALEGRO, Tjaša, TURNŠEK, Maja. Striving to be different but becoming the same : creativity and destination brands promotional videos. Sustainability. 2020, 13, 139, str. 1-16. ISSN 2071-1050. DOI: 10.3390/su13010139. [COBISS.SI-ID 44699907], [JCR, SNIP, WoS do 24. 9. 2023: št. citatov (TC): 7, čistih citatov (CI): 7, čistih citatov na avtorja (CIAu): 3.50, Scopus do 12. 9. 2023: št. citatov (TC): 10, čistih citatov (CI): 10, čistih citatov na avtorja (CIAu): 5.00]
kategorija: 1A1 (Z, A'', A', A1/2); uvrstitev: Scopus (d), SCIE, SSCI, Scopus, MBP (CAB, DOAJ, ERIHPLUS, FSTA, INSPEC, PUBMED); tip dela je verificiral OSICD
točke: 51.02, št. avtorjev: 2
3. TURNŠEK, Maja, ALEGRO, Tjaša. Aktualni trendi v digitalizaciji : izzivi in priložnosti za destinacijski marketing = Current trends in digitalisation : challenges and opportunities for destination marketing. V: LEŠNIK ŠTUHEC, Tanja (ur.), PAVLAKOVIČ, Barbara (ur.), POZVEK, Nejc (ur.). Turistične destinacijske organizacije : gonila povezanega kreativnega zelenega razvoja in trženja. 1. izd. Maribor: Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba, 2023. Str. [225]-244. ISBN 978-961-286-655-6. [COBISS.SI-ID 138808835]
kategorija: 3B (Z); tip dela je verificiral OSICD
točke: 20, št. avtorjev: 2