Magistrski študijski program Turizem traja 2 leti (4 semestre).
Temeljni cilji programa je poglobljeno izobraževanje in usposabljanje razvojnega in vodilnega kadra v vseh strukturah (predvsem) turističnega gospodarstva pa tudi v določenih segmentih negospodarstva in javne oziroma državne uprave, kjer se ta srečuje z vsebinami s področja turizma. Gre za kadre, ki morajo obvladovati in reševati razvojna vprašanja v delovnem procesu s področja turizma in biti sposobni znanja implementirati v optimalno delovanje turistične organizacije kot dela turističnega sistema.
POGOJI ZA NAPREDOVANJE V VIŠJI LETNIK
Študent lahko napreduje v 2. letnik, ko z opravljenimi obveznostmi 1. letnika skupno zbere najmanj 45 ECTS. Študent lahko napreduje v višji letnik tudi, če iz upravičenih razlogov ni opravil vseh študijskih obveznosti iz prvega odstavka. Upravičeni razlogi so določeni v Statutu Univerze v Mariboru.
PREDMETNO-SPECIFIČNE KOMPETENCE
Diplomanti magistrskega študijskega programa 2. stopnje Turizem bodo:
- imeli sposobnost uporabe kvantitativnih metod,
- imeli znanje o managementu turističnih organizacij,
- razumeli osnovne pojme s področja načrtovanja kompleksnih socialnih mrež in vključevanja socialnih akterjev v razvoj turizma na podjetniški, lokalni in regijski ravni,
- razumeli osnovne in zahtevnejše pojme s področja logističnih procesov v turizmu,
- povezovali turistične potrebe v turistične proizvode,
- razumeli kategorije finančne analize,
- razumeli modele sodobne organiziranosti turističnih organizacij in investiranja v managementske koncepte poslovanja,
- imeli sposobnost izdelave sistemske analize in spremljanja uvedbe informacijskega sistema v poslovanje,
- poznali koncept marketinškega komuniciranja,
- imeli sposobnost za obravnavo praktičnih problemov procesne obravnave poslovanja v sodobnih organizacijskih sistemih,
- imeli sposobnost razumevanja temeljnih pojmov s področja raziskave potreb, motivov in vedenja potrošnikov pri trženju turističnih storitev,
- razumeli modele sodobne organiziranosti turističnih organizacij in investiranja v managementske koncepte poslovanja,
- imeli sposobnost za smiselno reševanje konkretnih delovnih problemov na področju uporabe znanstveno-raziskovalnih prejemov pri ustvarjanju novega integralnega turističnega proizvoda z uporabo standardnih strokovnih metod in postopkov,
- imeli prakseološko razumevanje politične teorije s ciljem sistematičnega razumevanja političnih in turističnih dogodkov na ravni lokalnih, nacionalnih, evropskih in globalnih turističnih politik.
ŠTUDIJSKO LETO 2019/2020
Za MAG program Turizem je bila vložena akreditacijska vloga, posodobljeni akreditirani učni načrt za študijsko leto 2019/20 so v veljavi od 1. 10. 2019. Učne načrte si lahko ogledate tudi na spletni strani AIPS.
PREDMETNIK