Skoči do osrednje vsebine
Avatar_F
izr. prof. dr. Sonja Mlaker Kač
Visokošolska učiteljica
 
Habilitacijski naziv: izredna profesorica (logistika)

Zaposlitev izven FT UM: UM Fakulteta za logistiko  

sonja.mlaker@um.si
Govorilne ure: 

Znanstveno področje

HRM
Organizacijsko vedenje, kultura, klima



Ključne besede

Upravljanje s človeškimi viri, Vodenje, Organizacijska kultura, Sodelovanje v oskrbovalnih verigah, Komuniciranje v multikulturnem okolju

Področje raziskovanja

Področje raziskovanja pokriva upravljanje s človeškimi viri, organizacijsko kulturo, organizacijsko komuniciranje, komuniciranje v multikulturnem okolju in sodelovanje v oskrbovalnih verigah.

Predmeti / pedagoška najava

VS-16 MANAGING HUMAN RESOURCES
MAG-15 ORGANIZATIONAL BEHAVIOUR

Pristop k poučevanju

Interaktivno in na primerih temelječe poučevanje.

osebni opis

Področje proučevanja povezujem tudi s turizmom, skupaj s Fakulteto za turizem smo izvedli projekte: "We explain" : potencial uporabe razlagalnih videov v logistiki in turizmu; "Bike sharing" kot inovativna logistična rešitev za podporo razvoja turizma : primer Občine Podčetrtek ; zaključno poročilo raziskovalnega projekta, Prakse delitvene ekonomije v logistiki in turizmu : izzivi implementacije v Thermani Laško : zaključno poročilo raziskovalnega projekta. Poučevanje predmeta Tourism supply chain management na University of Lapland, Multidimensional Tourism Institute, Rovaniemi v študijskem letu 2018/2019.

zadnje objave

SAAD, Nourhan Ahmed, ELGAZZAR, Sara, MLAKER KAČ, Sonja. Investigating the impact of resilience, responsiveness, and quality on customer loyalty of MSMEs : empirical evidence. Sustainability. 2022, issue 9, art. 5011, str. 1-20, ilustr. ISSN 2071-1050. https://www.mdpi.com/2071-1050/14/9/5011, DOI: 10.3390/su14095011. [COBISS.SI-ID 105798915], [JCR, SNIP, WoS, Scopus]

ČUČEK, Mateja, MLAKER KAČ, Sonja. Organizational culture in logistics companies and its impact on employee satisfaction. Management. 2020, vol. 25, no. 2, str. 165-180, ilustr. ISSN 1846-3363. https://doi.org/10.30924/mjcmi.25.2.9, DOI: 10.30924/mjcmi.25.2.9. [COBISS.SI-ID 44036611], [SNIP, WoS, Scopus do 29. 10. 2021: št. citatov (TC): 1, čistih citatov (CI): 1, čistih citatov na avtorja (CIAu): 0,50]

SAAD, Nourhan Ahmed, ELGAZZAR, Sara, MLAKER KAČ, Sonja. Linking supply chain management practices to customer relationship management objectives : a proposed framework. Verslas : teorija ir praktika. 2022, vol. 23, iss. 1, str. 154-164, tabele. ISSN 1648-0627. https://doi.org/10.3846/btp.2022.15475, DOI: 10.3846/btp.2022.15475. [COBISS.SI-ID 104455427], [SNIP, Scopus]

NAZAJ
Vrni se na vrh strani
chevron-downchevron-up-circle linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram