Skoči do osrednje vsebine
red. prof. dr. Mitja Gorenak
Visokošolski učitelj

Znanstveni naziv: doktor znanosti
Habilitacijski naziv: redni profesor (turizem), 
Adjunct Professor of Tourism Research (Multidimensional Tourism Institute - MTI, University of Lapland)


mitja.gorenak@um.si
+386 8 205 40 19
Govorilne ure: Po prehodni najavi po e-pošti.

Znanstveno področje

5.04.03 Management
5.02.02 Poslovne vede



Ključne besede

Turizem, Management človeških virov, Vrednote, Kompetence, Luksuzni turizem, Organizacijsko vedenje, Turistični vodniki

Področje raziskovanja

Moje osrednje področje raziskovanja je povezano s managementom človeških virov, ker gre za precej široko področje svoje raziskovalno delo osredotočam predvsem na področje vrednot, kompetenc in delovanja različnih generacij v delovnem okolju. Z velikim zanimanjem se osredotočam predvsem na povezavo osebnih vrednot in pripadnostjo različnim generacijam. Posebej blizu mi je tudi področje turističnega vodenja, saj sem prav na tem področju naredil prve korake v turizmu. Turistične vodnike vidim, kot pogosto spregledane junake turizma.

Moje raziskovalno delo je objavljeno v številnih znanstvenih revijah kot so E+M : ekonomie a management, Organizacija, Tourism, culture & communication, Tourismos, Teorija in praksa, Human systems management ter Academica turistica : tourism & innovation journal, Bogoslovni vestnik in International Journal of Contemporary Hospitality Management.

Predmeti / pedagoška najava

DR-03 Prenosljiva znanja - uporaba znanstvenih virov
UN-15 Management človeških virov
MAG-15 Organizacijsko vedenje
MAG-15 Organizacijsko vedenje
VS-16 MANAGING HUMAN RESOURCES
DR-07 Individualno raziskovalno delo z oblikovanjem raziskovalne ideje
VS-16 Ravnanje z ljudmi pri delu
UN-45 Turistično vodenje
DR-18 ZAPOSLENI V TURIZMU PRIHODNOSTI

Pristop k poučevanju

Poučevanje zame predstavlja aktivno interakcijo in sodelovanje s študenti, zame »ex cathedra« način predavanj enostavno ni več primeren za moderno okolje univerze. Moj končni cilj pri poučevanju je, da se med vsemi sodelujočimi razvije spoštljiv dialog, v katerem se izkaže sposobnost kritičnega mišljenja in refleksije vsebine, ki je obravnavana.

Pristop k poučevanju skušam vedno v največji možni meri prilagoditi tako skupini s katero se srečam, kot vsebini, ki je obravnavana saj verjamem da ne obstaja enoten način, ki bi bil primeren za vse situacije s katerimi se soočamo. Vsebine, ki jih podajam skušam podkrepiti s praktičnimi primeri, le-te vključujem v vsakodnevno poučevanje saj vem da le teoretično znanje ni dovolj, pomembna je sposobnost aplikacije in uporabe le-tega v praksi.

osebni opis

Od čudovitih kotičkov Katalonije, preko vrveža svetovnih prestolnic, do zasneženih prostranstev Laponske, z avtobusom, letalom ali avtodomom, s skupino, v družbi prijateljev ali sam, ni pomembno, pomembno je le-to, da grem. Zato se res lahko poistovetim z mislijo Nejca Zaplotnika: »Vse to je moje življenje. Pot, ki ne pripelje nikamor drugam kakor na naslednjo pot in ta zopet na naslednje razpotje. Brez konca. Svoboda v najpopolnejšem pomenu besede.«

zadnje objave

BREZNIK, Kristijan, ZUPAN KORŽE, Saša, RAGOZINI, Giancarlo, GORENAK, Mitja. Revealing mission statements in a hotel brand sector using social network analytic approach. International journal of contemporary hospitality management. 2023, vol. , iss. , str. [1-19], ilustr. ISSN 0959-6119. https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/IJCHM-03-2022-0403/full/html, DOI: 10.1108/IJCHM-03-2022-0403. [COBISS.SI-ID 141965059], [JCR, SNIP, WoS, Scopus] kategorija: 1A1 (Z, A'', A', A1/2); uvrstitev: SSCI, Scopus (d), MBP (CAB, ERIHPLUS, PSYCINFO); tip dela še ni verificiran
točke: 35.43, št. avtorjev: 4

KEŽMAN, Mihaela, GORIUP, Jana, GORENAK, Mitja. Pomen prenosa vrednot med generacijami = The importance of passing on values between generations. Bogoslovni vestnik : glasilo Teološke fakultete v Ljubljani. [Tiskana izd.]. 2022, letn. 82, št. 2, str. 485-499. ISSN 0006-5722. https://www.teof.uni-lj.si/uploads/File/BV/BV2022/02/Kezman.pdf, http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-7L9VJ8VG, DOI: 10.34291/BV2022/02/Kezman. [COBISS.SI-ID 125041155], [SNIP, Scopus] kategorija: 1A1 (Z, A'', A', A1/2); uvrstitev: Scopus (h), MBP (ERIHPLUS, ESCI, IBZ, RTA); tip dela je verificiral OSICD točke: 39.46, št. avtorjev: 3

BREZNIK, Kristijan, LAW, Kris, GORENAK, Mitja. Hotel branding exposed : a content analysis of related organisational values. Organizacija : revija za management, informatiko in kadre. [Tiskana izd.]. 2021, vol. 54, no. 3, str. 180-192, ilustr. ISSN 1318-5454. https://organizacija.fov.um.si/index.php/organizacija/article/view/692, https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?id=83066, http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-FZ2VV9S6, DOI: 10.2478/orga-2021-0012. [COBISS.SI-ID 74118147], [SNIP, WoS do 17. 2. 2023: št. citatov (TC): 1, čistih citatov (CI): 0, čistih citatov na avtorja (CIAu): 0.00, Scopus do 17. 2. 2023: št. citatov (TC): 1, čistih citatov na avtorja (CIAu): 0.00]
kategorija: 1A3 (Z, A', A1/2); uvrstitev: Scopus (d), MBP (DOAJ, ERIHPLUS, ESCI, IBZ, METADEX); tip dela je verificiral OSICD točke: 25.96, št. avtorjev: 3

NAZAJ
Vrni se na vrh strani
chevron-downchevron-up-circle linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram